Довідник Класного керівника [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. № 2 лютий

Вихідні дані: Київ : TOB «Пресс Альянс», 2012Опис: 80 с. : іл. ; 235 мм.Мова: українська.Країна: Україна.Передплатний індекс: 89370.УДК: 37.04−051:37.016
Загальні примітки:
За науково-методичної підтримки Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України Свідоцтво про реєстрацію KB Ns 18114-6914 P від 5.09.2011, видане Міністерством юстиції України
Примітки про зміст:
ОФІЦІЙНО
Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів 6
У жовтні 2011 року наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України було затверджено Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. (Продовження. Початок див. «Довідник класного керівника», № 1/2012)
УПРАВЛІННЯ ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ
Наталія ШЕЛАЄВА
Виховна система «Я — Людина»18
Коли батьки приводять свою дитину до школи, на що вони сподіваються? Насамперед щоб школа бачила в їхній дитині особистість і зробила все для її розвитку. Запорукою цього є дієва виховна система школи
Валентина КИРИЧЕНКО
Моніторинг ефективності діяльності класного керівника 33
Сьогодні з особливою актуальністю постає завдання створення ефективної системи моніторингу виховного процесу, яка дала б змогу класним керівникам вибудовувати логіку виховного процесу з неухильним поліпшенням його якості й ефективності
СКЛАДНИКИ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
Галина КОВГАНИЧ
Портфоліо класного керівника як спосіб оцінювання його професіоналізму 38
Важливе місце в діяльності класного керівника займає рефлексія — вміння аналізувати й оцінювати процес самовдосконалення. Розглянемо одну з форм аналізу роботи класного керівника над підвищенням рівня свого професіоналізму
КОНТРОЛЬ ЗА НАВЧАННЯМ
Людмила ЛИПОВА
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів 43
У навчальному процесі важливою є не тільки фундаменталізація змісту освіти, а й така організація навчальної діяльності, за якої зростала б пізнавальна активність учнів як необхідна умова їхньої успішності та їхня вибіркова мотиваційна спрямованість, без якої неможливе засвоєння складних природничих чи фізико-математичних знань
ПОЗАУРОЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Тамара ПРИГАРНИЦЬКА
Сценарій шкільного літературного вечора, присвяченого річниці з дня народження
Тараса Шевченка 50
Фелікс ЛЕВІТАС
Історика-літературна композиція, присвячена річниці Української Народної Республіки 61
95 років тому 17 березня 1917 року було створено Українську Центральну Раду (УЦР) — громадсько-політичне об’єднання в Києві, керівний орган національно-демократичної революції. Головою УЦР було обрано Μ. Грушевського, заступником — В. Науменка, резиденцією став Педагогічний музей (нині - Київський будинок учителя)
РОБОТА З ДОКУМЕНТАМИ
Наказ MOH № 1459 від 20.12.2011
«Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс «Класний керівник року» 68
КАЛЕНДАР КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Березень 75
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Періодика (серіальне видання) Періодика (серіальне видання) Школа № 7 37.04−051:37.016/Д60 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV005369

За науково-методичної підтримки Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
Свідоцтво про реєстрацію KB Ns 18114-6914 P від 5.09.2011, видане Міністерством юстиції України

РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
Бех І. Д. директор Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
Войцєховський Μ. Ф. директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Воронцова Е. В. начальник відділу науково-педагогічних технологій і проектів Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
Даниленко Л. І. президент ГО «Академія педагогічних наук», доктор педагогічних наук, професор
Кириченко В. І. науковий співробітник лабораторії превентивного виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
Клименко А. І. начальник управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
Ковганич Г. Г. методист центру позашкільної роботи «Північне сяйво», м. Київ
Колупаєва А. А. заступник директора Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук
Легенький Μ. І. проректор Українського державного університету фінансів і міжнародної торгівлі, кандидат педагогічних наук
Лівінська О. В. шеф-редактор видань для школи, головний редактор журналу «Довідник директора школи»
Рябова 3. В. докторант Університету менеджменту освіти НАПН України, кандидат педагогічних наук
Юрченко В. І. директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. псих, наук, доцент

Шеф-редактор видань для школи Оксана Лівійська
Редактор Олена Білецька
Коректор Марія Кучеренко
Дизайн, верстка Наталія Черниш

ОФІЦІЙНО
Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів 6
У жовтні 2011 року наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України було затверджено Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. (Продовження. Початок див. «Довідник класного керівника», № 1/2012)
УПРАВЛІННЯ ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ
Наталія ШЕЛАЄВА
Виховна система «Я — Людина»18
Коли батьки приводять свою дитину до школи, на що вони сподіваються? Насамперед щоб школа бачила в їхній дитині особистість і зробила все для її розвитку. Запорукою цього є дієва виховна система школи
Валентина КИРИЧЕНКО
Моніторинг ефективності діяльності класного керівника 33
Сьогодні з особливою актуальністю постає завдання створення ефективної системи моніторингу виховного процесу, яка дала б змогу класним керівникам вибудовувати логіку виховного процесу з неухильним поліпшенням його якості й ефективності
СКЛАДНИКИ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
Галина КОВГАНИЧ
Портфоліо класного керівника як спосіб оцінювання його професіоналізму 38
Важливе місце в діяльності класного керівника займає рефлексія — вміння аналізувати й оцінювати процес самовдосконалення. Розглянемо одну з форм аналізу роботи класного керівника над підвищенням рівня свого професіоналізму
КОНТРОЛЬ ЗА НАВЧАННЯМ
Людмила ЛИПОВА
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів 43
У навчальному процесі важливою є не тільки фундаменталізація змісту освіти, а й така організація навчальної діяльності, за якої зростала б пізнавальна активність учнів як необхідна умова їхньої успішності та їхня вибіркова мотиваційна спрямованість, без якої неможливе засвоєння складних природничих чи фізико-математичних знань
ПОЗАУРОЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Тамара ПРИГАРНИЦЬКА
Сценарій шкільного літературного вечора, присвяченого річниці з дня народження
Тараса Шевченка 50
Фелікс ЛЕВІТАС
Історика-літературна композиція, присвячена річниці Української Народної Республіки 61
95 років тому 17 березня 1917 року було створено Українську Центральну Раду (УЦР) — громадсько-політичне об’єднання в Києві, керівний орган національно-демократичної революції. Головою УЦР було обрано Μ. Грушевського, заступником — В. Науменка, резиденцією став Педагогічний музей (нині - Київський будинок учителя)
РОБОТА З ДОКУМЕНТАМИ
Наказ MOH № 1459 від 20.12.2011
«Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс «Класний керівник року» 68
КАЛЕНДАР КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Березень 75

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine