Образотворче мистецтво [Текст] : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Л. В. Папіш, Μ. Μ. Шутка
Вихідні дані: Київ : Грамота, 2016Опис: 128 с. : іл. ; 245 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-349-530-9.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 73/75(075.3)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-32 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-33 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-34 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-35 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-36 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-37 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-38 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-39 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-40 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-41 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-42 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-43 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-44 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-45 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-46 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-47 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-48 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-49 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-50 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-51 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-52 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-53 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-54 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-1 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 19/04/2026 | п-209-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-3 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-4 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-5 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-6 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 19/04/2026 | п-209-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-8 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-9 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-10 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-11 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-12 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-13 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-14 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-209-15 | |
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-16 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-17 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-18 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-19 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-20 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-21 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-23 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-24 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-25 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-26 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-27 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-28 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-29 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-30 | ||
![]() |
Школа № 7 | 73/75(075.3)/П17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-209-31 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ MOH України від 20.07.2015 р. № 777)
Розділ І
Мистецтво в нашому житті
1. Світ, який оточує людину 4
Мистецька подорож. Тарас Шевченко — майстер ліричного пейзажу 8
2. Світ, який створює людина. Художній образ в архітектурі 9
Мистецька подорож. Природа — головна модель Антоніо Гауді 13
3. Архітектура крізь часи 14
Мистецька подорож. Дерев’яні церкви Закарпаття 19
4. Образ міста. Перспектива вулиці 19
Мистецька подорож. До витоків — сільські поселення українців 23
5. Інтер’єр — портрет епохи Ц
Мистецька подорож. Традиційний інтер’єр української хати 27
6. Інтер’єр — характер людини 28
7. Синтез мистецтв в архітектурі 30
Мистецька подорож. Техніка Тіффані 34
8. Декоративно-ужиткове мистецтво. Образ-символ 35
Мистецька подорож. Трипільські мотиви 38
9. Берегиня з глибини століть. Диво-писанка 39
10. Рушник — душа народу 43
Мистецька подорож. Образ Берегині в українському мистецтві 46
11. Дерево життя 47
Мистецька подорож. Дерева життя у творчості Марії Приймаченко 50
12. Силуетні витинанки 52
13. Народний одяг — складова духовної культури 55
14. Народна іграшка 57
Мистецька подорож. Лялька-оберіг 60
15. Перевірте свої досягнення (узагальнення) 61
Розділ II
Дизайн
16. Мистецтво дизайну. Річ — образ часу 66
Мистецька подорож. Мистецтво інсталяції 69
17. Розмаїття світу речей. Конструювання об’єктів дизайну 70
Мистецька подорож. Коробочки-орігамі 74
18. Декорування об’ємних форм 76
Мистецька подорож. Декупаж 80
19. Бюдизайн 81
20. Графічний дизайн. Шрифт 85
Мистецька подорож. Каліграма 88
21. Шрифт і зображення. Плакат. Листівка 89
Мистецька подорож. Листівка 93
22. Фірмовий знак. Логотип 94
23. Світ книг і журналів 97
Мистецька подорож. Український графік Георгій Нарбут 100
24. Дизайн одягу. Мода й культура 101
Мистецька подорож. Неперевершена Коко Шанель 103
25. Національні традиції в одязі 104
26. Образ у костюмі 107
27. Ландшафтний дизайн 110
28. Живий простір. Дизайн міського середовища 113
29-30. Дизайн-проект 116
Мистецька подорож. Фірмовий стиль Петера Беренса 118
31. Перевірте свої досягнення (узагальнення) 120
Навчальний матеріал підручника відповідає вимогам Державного стандарту та чинній програмі. Підручник містить два розділи: «Мистецтво в нашому житті» (14 тем) та «Дизайн» (15 тем). Також передбачено два узагальнювальні уроки наприкінці кожного семестру. Завдання мають чітку структуру, подано послідовність виконання творчих робіт.
Немає коментарів для цієї одиниці.