Алгебра [Текст] : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір
Publication: Харків : Гімназія, 2017Description: 272 с. : іл. ; 219 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-474-293-8.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 512*кл.9(075.3)Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-46 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-47 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-48 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-49 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-50 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-51 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-52 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-167-53 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-54 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-55 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-56 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-57 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-167-58 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-167-59 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-60 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-61 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-62 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-63 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-64 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-65 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-66 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-67 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-68 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-69 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-45 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-44 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-43 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-2 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-3 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-5 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-10 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-167-11 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-12 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-13 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-14 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-167-15 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-167-16 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-167-17 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-18 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-19 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-20 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-21 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-23 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-24 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-25 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-26 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-27 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-28 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-29 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-30 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-31 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-167-32 | ||
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-33 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-34 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-35 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-36 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-37 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-38 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-39 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-40 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-41 | |
![]() |
Школа № 7 | 512*кл.9(075.3)/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-167-42 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ MOH України від 20.03.2017 № 417)
Експерти, які. здійснили експертизу даного підручника під час проведення конкурсного відбору проектів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів і зробили висновок про доцільність надання підручнику грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» ;
Я. П. Сисак, провідний науковий співробітник відділу алгебри і топології Інституту математики HAH України, І доктор фізико-математичних наук;
Н. В. Кравченко, методист РМЦ відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області, старший учитель;
Ю. О. Андрух, учитель математики Чернівецького багатопрофільного ліцею № 4, учитель-методист
Від авторів З
Умовні позначення 4
§ 1. Нерівності 5
1. Числові нерівності 5
2. Основні властивості числових нерівностей 12
3. Додавання і множення числових нерівностей.
Оцінювання значення виразу 17
• Про деякі способи доведення нерівностей 24
4. Нерівності з однією змінною 28
5. Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. Числові проміжки 31
6. Системи лінійних нерівностей з однією змінною 42
Завдання № 1 «Перевірте себе» в тестовій формі 54
Головне в параграфі 1 57
§ 2. Квадратична функція 59
7. Повторення та розширення відомостей про функцію 59
• 3 історії розвитку поняття функції 65
8. Властивості функції 68
9. Як побудувати графік функції у = А/(х), якщо відомо графік функції у = f (х) 77
10. Як побудувати графіки функцій у = f (х) + b і У = f (.χ + а), якщо відомо графік функції у = f (χ) 85
11. Квадратична функція, її графік і властивості 98
• Про деякі перетворення графіків функцій 109
• Як побудувати графік функції у = f (-х), якщо відомо графік функції у = f (х) 109
• Як побудувати графік функції у = f (|х|), якщо відомо графік функції у = f (х) 110
• Як побудувати графік функції у = | f (х)|, якщо відомо графік функції у = f (х) 111
Завдання № 2 «Перевірте себе» в тестовій формі 115
12. Розв’язування квадратних нерівностей 118
13. Системи рівнянь із двома змінними 127
• Перша Всеукраїнська олімпіада юних математиків 136
14. Система двох рівнянь із двома змінними
як математична модель прикладної задачі 138
Завдання № 3 «Перевірте себе» в тестовій формі 146
Головне в параграфі 2 149
§ 3. Числові послідовності 151
15. Числові послідовності 151
• Про кролів, соняшники, соснові шишки та золотий переріз 157
16. Арифметична прогресія 159
17. Сума п перших членів арифметичної прогресії 166
18. Геометрична прогресія 173
• Як уникнути неоднозначності в задачах на відсоткові розрахунки 184
19. Сума п перших членів геометричної прогресії 185
• Сумування 190
Завдання № 4 «Перевірте себе» в тестовій формі 194
Головне в параграфі 3 196
20. Вправи для повторення курсу алгебри 9 класу 198
Для тих. хто хоче знати більше
21. Основні правила комбінаторики 212
22. Частота та ймовірність випадкової події 216
23. Класичне означення ймовірності 224
• Спочатку була гра 233
24. Початкові відомості про статистику 235
Дружимо з комп’ютером 248
Відповіді та вказівки до вправ 253
Відповіді до завдань «Перевірте себе» в тестовій формі 266
Предметний покажчик 267
There are no comments on this title.