Модель позиційного навчання студентів. Теоретичні основи і методичні рекомендації [Текст] : Навчально-методичний посібник / Авторський колектив: Шиян І. Б. (керівник), Білолуцька A. K., Веракса Μ. Є., Воробйова О. В., Воробйова І. І., Крашенінніков Є. Є., Шиян О. O., Шиян Р. Б.

Автори: Шиян І. Б.; Білолуцька A. K. ; Веракса Μ. Є. ; Воробйова О. В. ; Воробйова І. І. ; Шиян О. О. ; Шиян Р. Б.Publication: Львів : ЛОІППО, 2012Description: 115 с. : без іл. ; 204 мм.Language: українська, англійська.Country: Україна.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 37.091.33(072)Bibliography: бібліогр. с. 111-115 (44 джерела).Audience: Для викладачів вищих і середніх спеціальний навчальних закладів, що готують психологів і педагогів.Анотація:
    Книга присвячена інноваційній технології навчання дорослих - систем позиційного навчання. В ній викладено теоретичне підґрунтя позиційного навчання, методичні рекомендації для проведення позиційних семінарів з студентами. У книзі також наведено результати досліджень ефективності цієї системи викладання.
Зміст:
Вступне слово редактора 4
Розділ 1. Теоретичне підґрунтя позиційного навчання 5
1.1. Розвиток професійного мислення студентів 5
1.2. Позиційне навчання і діалектичне мислення 14
1.3. Дослідження результативності позиційного навчання 20
1.4. Можливості використання методу позиційного навчання для аналізу текстів з освітньої політики 29
Розділ 2. Методика позиційного навчання студентів 35
2.1. Позиція «Поняття» 35
2.2. Позиція «Теза» 44
2.3. Позиція «Схема» 56
2.4. Позиція «Апологет» 65
2.5. Позиція «Опозиція» 81
2.6. Позиція «Символ» 95
2.7. Позиція «Мистецтво» 99
Замість висновків. Зона найближчого розвитку позиційного навчання 102
Summary 104
Список публікацій з проблеми позиційного навчання 111
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.091.33(072)/М77 (Browse shelf(Opens below)) Available SC7LV011913

Відповідальний редактор: кандидат психологічних наук, завідувач навчально-дослідного центру розвитку дитини НДІСО МДПУ І. Б. Шиян.
Рецензенти: кандидат психологічних наук, професор О. С. Обухов, кандидат педагогічних наук, доцент С. Μ. Банкова.

бібліогр. с. 111-115 (44 джерела)

Вступне слово редактора 4
Розділ 1. Теоретичне підґрунтя позиційного навчання 5
1.1. Розвиток професійного мислення студентів 5
1.2. Позиційне навчання і діалектичне мислення 14
1.3. Дослідження результативності позиційного навчання 20
1.4. Можливості використання методу позиційного навчання для аналізу текстів з освітньої політики 29
Розділ 2. Методика позиційного навчання студентів 35
2.1. Позиція «Поняття» 35
2.2. Позиція «Теза» 44
2.3. Позиція «Схема» 56
2.4. Позиція «Апологет» 65
2.5. Позиція «Опозиція» 81
2.6. Позиція «Символ» 95
2.7. Позиція «Мистецтво» 99
Замість висновків. Зона найближчого розвитку позиційного навчання 102
Summary 104
Список публікацій з проблеми позиційного навчання 111

Книга присвячена інноваційній технології навчання дорослих - систем позиційного навчання. В ній викладено теоретичне підґрунтя позиційного навчання, методичні рекомендації для проведення позиційних семінарів з студентами. У книзі також наведено результати досліджень ефективності цієї системи викладання.

Для викладачів вищих і середніх спеціальний навчальних закладів, що готують психологів і педагогів.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine