Модель позиційного навчання студентів. Теоретичні основи і методичні рекомендації [Текст] : Навчально-методичний посібник / Авторський колектив: Шиян І. Б. (керівник), Білолуцька A. K., Веракса Μ. Є., Воробйова О. В., Воробйова І. І., Крашенінніков Є. Є., Шиян О. O., Шиян Р. Б.

Автори: Шиян І. Б.; Білолуцька A. K. ; Веракса Μ. Є. ; Воробйова О. В. ; Воробйова І. І. ; Шиян О. О. ; Шиян Р. Б.Вихідні дані: Львів : ЛОІППО, 2012Опис: 115 с. : без іл. ; 204 мм.Мова: українська, англійська.Країна: Україна.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 37.091.33(072)Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 111-115 (44 джерела).Примітка про читацьке призначення: Для викладачів вищих і середніх спеціальний навчальних закладів, що готують психологів і педагогів.Анотація:
    Книга присвячена інноваційній технології навчання дорослих - систем позиційного навчання. В ній викладено теоретичне підґрунтя позиційного навчання, методичні рекомендації для проведення позиційних семінарів з студентами. У книзі також наведено результати досліджень ефективності цієї системи викладання.
Зміст:
Вступне слово редактора 4
Розділ 1. Теоретичне підґрунтя позиційного навчання 5
1.1. Розвиток професійного мислення студентів 5
1.2. Позиційне навчання і діалектичне мислення 14
1.3. Дослідження результативності позиційного навчання 20
1.4. Можливості використання методу позиційного навчання для аналізу текстів з освітньої політики 29
Розділ 2. Методика позиційного навчання студентів 35
2.1. Позиція «Поняття» 35
2.2. Позиція «Теза» 44
2.3. Позиція «Схема» 56
2.4. Позиція «Апологет» 65
2.5. Позиція «Опозиція» 81
2.6. Позиція «Символ» 95
2.7. Позиція «Мистецтво» 99
Замість висновків. Зона найближчого розвитку позиційного навчання 102
Summary 104
Список публікацій з проблеми позиційного навчання 111
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.091.33(072)/М77 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV011913

Відповідальний редактор: кандидат психологічних наук, завідувач навчально-дослідного центру розвитку дитини НДІСО МДПУ І. Б. Шиян.
Рецензенти: кандидат психологічних наук, професор О. С. Обухов, кандидат педагогічних наук, доцент С. Μ. Банкова.

бібліогр. с. 111-115 (44 джерела)

Вступне слово редактора 4
Розділ 1. Теоретичне підґрунтя позиційного навчання 5
1.1. Розвиток професійного мислення студентів 5
1.2. Позиційне навчання і діалектичне мислення 14
1.3. Дослідження результативності позиційного навчання 20
1.4. Можливості використання методу позиційного навчання для аналізу текстів з освітньої політики 29
Розділ 2. Методика позиційного навчання студентів 35
2.1. Позиція «Поняття» 35
2.2. Позиція «Теза» 44
2.3. Позиція «Схема» 56
2.4. Позиція «Апологет» 65
2.5. Позиція «Опозиція» 81
2.6. Позиція «Символ» 95
2.7. Позиція «Мистецтво» 99
Замість висновків. Зона найближчого розвитку позиційного навчання 102
Summary 104
Список публікацій з проблеми позиційного навчання 111

Книга присвячена інноваційній технології навчання дорослих - систем позиційного навчання. В ній викладено теоретичне підґрунтя позиційного навчання, методичні рекомендації для проведення позиційних семінарів з студентами. У книзі також наведено результати досліджень ефективності цієї системи викладання.

Для викладачів вищих і середніх спеціальний навчальних закладів, що готують психологів і педагогів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine