Аудіювання на уроках української мови [Текст] : Навчаємось слухати й розуміти почуте : Посібник для вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин / Ірина Ґудзик

Автор: Ґудзик Ірина ПилипівнаВихідні дані: Чернівці : Видавничий дім «Букрук», 2005Опис: 207 с. : іл. ; 202 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 966-399-011-2.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 811.161.2:376-054.57(072.2)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист №1111-6584 від 23.12.2004)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 204-206 (46 джерел).
Зміст:
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Психолого-педагогічні особливості аудіювання 7
РОЗДІЛ 2. Система вправ із розвитку умінь слухати й розуміти усне мовлення 23
Звуки мовлення 26
Слово 28
Цілісне сприйняття слова на слух 28
Розуміння сприйнятого на слух слова 30
Сполучення слів 34
Цілісне сприйняття сполучення слів на слух 36
Розуміння сприйнятого на слух сполучення слів 39
Речення 41
Цілісне сприйняття речення на слух 42
Розуміння сприйнятого на слух речення 45
Текст 49
Цілісне сприйняття тексту на слух 49
Розуміння сприйнятого на слух тексту 52
Розуміння фактичного змісту тексту 53
Розуміння основної думки 89
Спостереження над будовою твору та його художніми особливостями 101
РОЗДІЛ 3. Перевірка розуміння прослуханого тексту за допомогою завдань тестового характеру 131
ВИСНОВКИ 203
ЛІТЕРАТУРА 204
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 811.161.2:376-054.57(072.2)/Ґ93 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV011878

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист №1111-6584 від 23.12.2004)

бібліогр. с. 204-206 (46 джерел)

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Психолого-педагогічні особливості аудіювання 7
РОЗДІЛ 2. Система вправ із розвитку умінь слухати й розуміти усне мовлення 23
Звуки мовлення 26
Слово 28
Цілісне сприйняття слова на слух 28
Розуміння сприйнятого на слух слова 30
Сполучення слів 34
Цілісне сприйняття сполучення слів на слух 36
Розуміння сприйнятого на слух сполучення слів 39
Речення 41
Цілісне сприйняття речення на слух 42
Розуміння сприйнятого на слух речення 45
Текст 49
Цілісне сприйняття тексту на слух 49
Розуміння сприйнятого на слух тексту 52
Розуміння фактичного змісту тексту 53
Розуміння основної думки 89
Спостереження над будовою твору та його художніми особливостями 101
РОЗДІЛ 3. Перевірка розуміння прослуханого тексту за допомогою завдань тестового характеру 131
ВИСНОВКИ 203
ЛІТЕРАТУРА 204

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine