Українська мова професійного спрямування [Текст] : Навчально-методичний посібник для студентів Педагогічного коледжу / Галина Крохмальна
Publication: Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2013Description: 128 с. : без іл. ; 204 мм.Language: українська.Country: Україна.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 811.161.2́'0Подано навчальну програму курсу «Українська мова професійного спілкування», перелік тем для самостійної роботи студентів, плани семінарських занять, вправи для практичних занять, зразки контрольних тестових завдань, короткий термінологічний словник педагога та перелік рекомендованої літератури до курсу.;
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 811.161.2́'0/К85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SC7LV011815 |
Рекомендувала до друку педагогічна рада Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка (протокол № від 8 лютого 2013 р.)
Рецензенти:
д-р філол. наук, проф. І. Μ. Кочан;
канд. пед. наук Μ. О. Стахів;
канд. філол. наук, доц. Ю. В. Громик.
Відповідальна за випуск: канд. філол. наук I. Ф. Кметь.
бібліогр. с.122-127 (101 джерело)
Вступ 3
Навчальна програма курсу «Українська мова професійного спілкування» 6
Теми для самостійної роботи студентів 20
Плани семінарських занять 37
Вправи для практичних занять 44
Зразки контрольних тестових завдань 84
Короткий термінологічний словник педагога 96
Література до курсу 124
Посібник містить матеріали та рекомендації, необхідні для якісної організації практичного навчального процесу вивчення української мови професійного спрямування.
Подано навчальну програму курсу «Українська мова професійного спілкування», перелік тем для самостійної роботи студентів, плани семінарських занять, вправи для практичних занять, зразки контрольних тестових завдань, короткий термінологічний словник педагога та перелік рекомендованої літератури до курсу.
Для викладачів та студентів Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка, усіх зацікавлених.
There are no comments on this title.