Рука, що творить [Текст] = Tworząca ręka / Тадеуш В. Новацький ; переклад з польської: Юлії Родик, Юлії Салати

Автор: Новацький Тадеуш В. Вторинна відповідальність: Перекладач Родик Юлія ; Перекладач Салата ЮліяВихідні дані: Львів : Літопис, 2007Опис: 103 с. : іл. ; 199 мм.Мова: українська; оригінал: польська.Країна: Україна.ISBN: 966-7707-73-9.Розділ знань: Наукове виданняУДК: 37.091.33:331.103.252Анотація:
    Ця книга про важливість ручної праці у розвитку людини, її духовного і матеріального світу, що є результатом здобутків рук, які працюють. Про значення ручної праці у шкільному вихованні, а також про її вплив на формування особистості.
    Для вчителів загальноосвітніх шкіл, викладачів і майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів, інститутів післядипломної педагогічної освіти і широкого загалу.
Зміст:
Великий гуманіст. Василь Кремень 7
Розум і рука, що творять. Францішек Шльосек 11
Вступні тези 17
Ручна праця в минулому 20
Чому “мануалізм”? 29
Ручні роботи у школі праці 40
Початки польського мануалізму 47
Польський мануалізм 55
Втілення мануалізму 61
Права дитини на роботу в процесі виховання 73
Аргументи на користь ручних робіт 83
• Аргументи з передісторії і ранньої історії 83
• Нейрофізіологічний аргумент 83
• Теоретично-пізнавальний аргумент 85
• Педагогічні аргументи:
а) створення основи для процесів мислення 87
б) ознайомлення учнів з базовою системою практичних навичок 89
в) створення ключа до розуміння технічних конструкцій та їх дії 90
г) виховні цінності ручної роботи 91
• Коронний аргумент: розвиток креативності у вихованців 92
Іменний покажчик 95
Літописець польської педагогіки та Україна. Нелля Ничкало 97
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.091.33:331.103.252/Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV011872

Науковий редактор Нелля Ничкало.
Редактори: Мирослава Прихода, Марія Міка.
Художній редактор Володимир Стадник.
Комп’ютерна верстка Андрій Василів.

Великий гуманіст. Василь Кремень 7
Розум і рука, що творять. Францішек Шльосек 11
Вступні тези 17
Ручна праця в минулому 20
Чому “мануалізм”? 29
Ручні роботи у школі праці 40
Початки польського мануалізму 47
Польський мануалізм 55
Втілення мануалізму 61
Права дитини на роботу в процесі виховання 73
Аргументи на користь ручних робіт 83
• Аргументи з передісторії і ранньої історії 83
• Нейрофізіологічний аргумент 83
• Теоретично-пізнавальний аргумент 85
• Педагогічні аргументи:
а) створення основи для процесів мислення 87
б) ознайомлення учнів з базовою системою практичних навичок 89
в) створення ключа до розуміння технічних конструкцій та їх дії 90
г) виховні цінності ручної роботи 91
• Коронний аргумент: розвиток креативності у вихованців 92
Іменний покажчик 95
Літописець польської педагогіки та Україна. Нелля Ничкало 97

Ця книга про важливість ручної праці у розвитку людини, її духовного і матеріального світу, що є результатом здобутків рук, які працюють. Про значення ручної праці у шкільному вихованні, а також про її вплив на формування особистості.
Для вчителів загальноосвітніх шкіл, викладачів і майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів, інститутів післядипломної педагогічної освіти і широкого загалу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine