Вчимося думати [Текст] : Теоретичні та методичні засади програми інтелектуального розвитку дошкільнят / колектив авторів: I. Б. Шиян, О. О. Шиян, Μ. Є. Веракса, Г. В. Журавльова, Н. В. Чудіна К. В. Крашеніннікова, Є. Є. Крашенінніков, А. В. Кисліцина, О. Л. Холодова
Вихідні дані: Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2010Опис: 107 с. : без іл. ; 203 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-613-827-2.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.2(073)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.2(073)/В94 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | SC7LV011914 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.2(073)/В94 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | SC7LV011928 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.2(073)/В94 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | SC7LV011921 |
Схвалено Вченою радою Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол № 11 від 08.12.2010)
Розділ 1
Науково-психологічні засади програми «Вчимося думати».
І. Б. Шиян, О. О. Шиян, Μ. Є. Веракса 5
Розділ 2
Діалектична задача для дошкільнят. Методичні рекомендації:
О. О. Шиян, І. Б. Шиян, Г. В. Журавльова, Н. В. Чудіна 25
Розділ 3
Методична дискусія як спосіб підготовки педагогів до роботи за програмою «Вчимося думати».
К. В. Крашеніннікова, Є. Є. Крашенінніков, О. О. Шиян, І. Б. Шиян, А. В. Кисліцина, О. Л. Холодова, Н.В. Чудіна 69
Зміст посібника базується на теорії діалектичного мислення і концепції діалектичного навчання. Основною ідеєю концепції є побудова безперервної гуманітарної освітньої системи для дітей дошкільного — і згодом шкільного віку, в основі якої лежить систематичне використання механізму діалектичного мислення, яке забезпечує розвиток самостійної творчої особистості, здатної ефективно реконструювати суперечливі ситуації у різних сферах людської діяльності й адаптуватися до змінних умов соціуму.
Немає коментарів для цієї одиниці.