Вчимося думати [Текст] : Теоретичні та методичні засади програми інтелектуального розвитку дошкільнят / колектив авторів: I. Б. Шиян, О. О. Шиян, Μ. Є. Веракса, Г. В. Журавльова, Н. В. Чудіна К. В. Крашеніннікова, Є. Є. Крашенінніков, А. В. Кисліцина, О. Л. Холодова

Автори: Шиян Ігор Богданович; Шиян Ольга Олександрівна ; Веракса Микола Євгенович
       Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Вихідні дані: Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2010Опис: 107 с. : без іл. ; 203 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-613-827-2.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.2(073)
Загальні примітки:
Схвалено Вченою радою Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол № 11 від 08.12.2010)
Анотація:
    Зміст посібника базується на теорії діалектичного мислення і концепції діалектичного навчання. Основною ідеєю концепції є побудова безперервної гуманітарної освітньої системи для дітей дошкільного — і згодом шкільного віку, в основі якої лежить систематичне використання механізму діалектичного мислення, яке забезпечує розвиток самостійної творчої особистості, здатної ефективно реконструювати суперечливі ситуації у різних сферах людської діяльності й адаптуватися до змінних умов соціуму.
Зміст:
Розділ 1
Науково-психологічні засади програми «Вчимося думати».
І. Б. Шиян, О. О. Шиян, Μ. Є. Веракса 5
Розділ 2
Діалектична задача для дошкільнят. Методичні рекомендації:
О. О. Шиян, І. Б. Шиян, Г. В. Журавльова, Н. В. Чудіна 25
Розділ 3
Методична дискусія як спосіб підготовки педагогів до роботи за програмою «Вчимося думати».
К. В. Крашеніннікова, Є. Є. Крашенінніков, О. О. Шиян, І. Б. Шиян, А. В. Кисліцина, О. Л. Холодова, Н.В. Чудіна 69
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.2(073)/В94 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV011914
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.2(073)/В94 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV011928
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.2(073)/В94 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV011921

Схвалено Вченою радою Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол № 11 від 08.12.2010)

Розділ 1
Науково-психологічні засади програми «Вчимося думати».
І. Б. Шиян, О. О. Шиян, Μ. Є. Веракса 5
Розділ 2
Діалектична задача для дошкільнят. Методичні рекомендації:
О. О. Шиян, І. Б. Шиян, Г. В. Журавльова, Н. В. Чудіна 25
Розділ 3
Методична дискусія як спосіб підготовки педагогів до роботи за програмою «Вчимося думати».
К. В. Крашеніннікова, Є. Є. Крашенінніков, О. О. Шиян, І. Б. Шиян, А. В. Кисліцина, О. Л. Холодова, Н.В. Чудіна 69

Зміст посібника базується на теорії діалектичного мислення і концепції діалектичного навчання. Основною ідеєю концепції є побудова безперервної гуманітарної освітньої системи для дітей дошкільного — і згодом шкільного віку, в основі якої лежить систематичне використання механізму діалектичного мислення, яке забезпечує розвиток самостійної творчої особистості, здатної ефективно реконструювати суперечливі ситуації у різних сферах людської діяльності й адаптуватися до змінних умов соціуму.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine