Вчимося думати [Текст] : Теоретичні та методичні засади програми інтелектуального розвитку дошкільнят / колектив авторів: I. Б. Шиян, О. О. Шиян, Μ. Є. Веракса, Г. В. Журавльова, Н. В. Чудіна К. В. Крашеніннікова, Є. Є. Крашенінніков, А. В. Кисліцина, О. Л. Холодова
Publication: Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2010Description: 107 с. : без іл. ; 203 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-613-827-2.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.2(073)Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.2(073)/В94 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SC7LV011914 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.2(073)/В94 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SC7LV011928 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.2(073)/В94 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SC7LV011921 |
Схвалено Вченою радою Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол № 11 від 08.12.2010)
Розділ 1
Науково-психологічні засади програми «Вчимося думати».
І. Б. Шиян, О. О. Шиян, Μ. Є. Веракса 5
Розділ 2
Діалектична задача для дошкільнят. Методичні рекомендації:
О. О. Шиян, І. Б. Шиян, Г. В. Журавльова, Н. В. Чудіна 25
Розділ 3
Методична дискусія як спосіб підготовки педагогів до роботи за програмою «Вчимося думати».
К. В. Крашеніннікова, Є. Є. Крашенінніков, О. О. Шиян, І. Б. Шиян, А. В. Кисліцина, О. Л. Холодова, Н.В. Чудіна 69
Зміст посібника базується на теорії діалектичного мислення і концепції діалектичного навчання. Основною ідеєю концепції є побудова безперервної гуманітарної освітньої системи для дітей дошкільного — і згодом шкільного віку, в основі якої лежить систематичне використання механізму діалектичного мислення, яке забезпечує розвиток самостійної творчої особистості, здатної ефективно реконструювати суперечливі ситуації у різних сферах людської діяльності й адаптуватися до змінних умов соціуму.
There are no comments on this title.