Олімпійська освіта [Текст] : Теорія і практика / В. М. Єрмолова

Автори: Єрмолова Валентина Михайлівна
       Національний олімпійський комітет України; Олімпійська академія України
Publication: Київ : «Друкарня «Літера», 2011Description: 335 с. : іл. ; 214 мм.Language: українська.Country: Україна.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 37+341.215.2::796.032
Загальні примітки:
Схвалено Комісією з фізичної культури Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту для використання в загальноосвітніх навчальних закладах. Лист № 1.4/18-Г-165 від 21.03.2011 р.
Audience: Для вчителів, педагогічних працівників таборів відпочинку, студентів спортивних і педагогічних вищих навчальних закладів.Анотація:
    У посібнику розглянуто історичні та теоретико-методичні засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів. Подано практичний матеріал з олімпійської освіти, який може бути використаний у навчальній та позакласній роботі в загальноосвітніх навчальних закладах.
Зміст:
ВСТУП 5
ЧАСТИНА І. ТЕОРІЯ 7
РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ ЯК ЕЛЕМЕНТА ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ 7
Витоки олімпійської освіти як елемента гуманізації освіти та виховання дітей і молоді 7
Формування системи олімпійської освіти у світлі діяльності міжнародних організацій 13
Міжнародний олімпійський комітет 13
Міжнародна олімпійська академія 19
Національні олімпійські академії 26
Олімпійський музей 28
Міжнародні та національні центри олімпійських досліджень і освіти 30
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИХ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАСАД ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ У СВІТОВОМУ КОНТЕКСТІ 35
Мета, завдання і функції олімпійської освіти 35
Організація впровадження олімпійської освіти у зарубіжних країнах 44
Впровадження олімпійської освіти у пострадянських країнах 46
Впровадження олімпійської освіти у країнах, що були організаторами Олімпійських ігор 51
Класифікація моделей і програм олімпійської освіти 68
Пріоритетні напрями розвитку національної освіти 71
Напрями розвитку олімпійської освіти в Україні 74
Концепція впровадження в Україні Всеукраїнського олімпійського уроку та олімпійського тижня 80
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОБІЗНАНОСТІ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ПИТАНЬ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ 106
Аналіз обізнаності учнів з питань олімпійської освіти 107
Аналіз обізнаності вчителів з питань олімпійської освіти 117
Аналіз обізнаності директорів шкіл з питань олімпійської освіти 124
Аналіз обізнаності методистів фізичного виховання інститутів післядипломної педагогічної освіти з питань олімпійської освіти 130
РОЗДІЛ 4. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ІНТЕГРАЦІЇ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ШКОЛЯРІВ УКРАЇНИ 136
Організаційно-педагогічні умови інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховного процес школи 136
Шляхи інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів 146
Організація педагогічного керівництва процесом інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів 171
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 177
ЧАСТИНА II. ПРАКТИКА 181
РОЗДІЛ 5. ІНТЕГРАЦІЯ ОЛІМПІЙСЬКИХ ЗНАНЬ У СИСТЕМУ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ 181
Програма спеціального курсу «Основи олімпійських знань» для загальноосвітніх навчальних закладів 5-11 класи 181
Контекстна модель викладання олімпійських знань 196
Інтеграція олімпійських знань у навчально-виховний процес початкової загальноосвітньої школи 208
Тексти диктантів 229
Сценарії інтегрованих уроків 239
Интегрированный урок, посвященный олимпийским играм 239
Інтегрований урок геометрії та зарубіжної літератури 242
Інтегрований урок української мови та олімпійської освіти
«Історія естафети олімпійського вогню» 246
Інтегрований урок української та грецької мов 254
РОЗДІЛ 6. НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНІ ІГРИ 258
Навчально-пізнавальна гра «Олімпійська висота» 259
Навчально-пізнавальна гра-еспедиція «Олімпійськими просторами» 264
Гра «Назви вид спорту» 272
Гра «Все про Олімпійські ігри» 272
Гра «Убери зайве!» 272
Гра «Олімпійський хокей» 273
Гра «Спорт і екологія» 276
Гра «Біатлон» 277
Гра «Будуємо олімпійські об’єкти» 282
Історична гра 284
Гра «Демократія. Вибори» 289
Гра «Один світ - одна мрія» 290
Гра «Місто приймає Олімпійські ігри» 294
РОЗДІЛ 7. КРОСВОРДИ 295
РОЗДІЛ 8. СЦЕНАРІЇ ОЛІМПІЙСЬКИХ УРОКІВ 303
«Від олімпії до наших днів» 303
«Поруч з олімпійцями» 308
«Спорт і фізичне виховання -утвердження здорового способу життя та зміцнення миру» 316
«Діти - олімпійська надія України» 320
«Зимові олімпійські ігри» 323
«Встреча на Олимпе» 327
«Допінг у спорті» 331
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37+341.215.2::796.032/Є74 (Browse shelf(Opens below)) Available SC7LV012096

Схвалено Комісією з фізичної культури Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту для використання в загальноосвітніх навчальних закладах. Лист № 1.4/18-Г-165 від 21.03.2011 р.

РЕЦЕНЗЕНТИ:
Μ. Μ. Булатова доктор педагогічних наук, професор;
Л. П. Сущенко доктор педагогічних наук, професор;
Т. А. Дмитрієва учитель-методист.

ВСТУП 5
ЧАСТИНА І. ТЕОРІЯ 7
РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ ЯК ЕЛЕМЕНТА ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ 7
Витоки олімпійської освіти як елемента гуманізації освіти та виховання дітей і молоді 7
Формування системи олімпійської освіти у світлі діяльності міжнародних організацій 13
Міжнародний олімпійський комітет 13
Міжнародна олімпійська академія 19
Національні олімпійські академії 26
Олімпійський музей 28
Міжнародні та національні центри олімпійських досліджень і освіти 30
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИХ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАСАД ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ У СВІТОВОМУ КОНТЕКСТІ 35
Мета, завдання і функції олімпійської освіти 35
Організація впровадження олімпійської освіти у зарубіжних країнах 44
Впровадження олімпійської освіти у пострадянських країнах 46
Впровадження олімпійської освіти у країнах, що були організаторами Олімпійських ігор 51
Класифікація моделей і програм олімпійської освіти 68
Пріоритетні напрями розвитку національної освіти 71
Напрями розвитку олімпійської освіти в Україні 74
Концепція впровадження в Україні Всеукраїнського олімпійського уроку та олімпійського тижня 80
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОБІЗНАНОСТІ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ПИТАНЬ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ 106
Аналіз обізнаності учнів з питань олімпійської освіти 107
Аналіз обізнаності вчителів з питань олімпійської освіти 117
Аналіз обізнаності директорів шкіл з питань олімпійської освіти 124
Аналіз обізнаності методистів фізичного виховання інститутів післядипломної педагогічної освіти з питань олімпійської освіти 130
РОЗДІЛ 4. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ІНТЕГРАЦІЇ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ШКОЛЯРІВ УКРАЇНИ 136
Організаційно-педагогічні умови інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховного процес школи 136
Шляхи інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів 146
Організація педагогічного керівництва процесом інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів 171
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 177
ЧАСТИНА II. ПРАКТИКА 181
РОЗДІЛ 5. ІНТЕГРАЦІЯ ОЛІМПІЙСЬКИХ ЗНАНЬ У СИСТЕМУ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ 181
Програма спеціального курсу «Основи олімпійських знань» для загальноосвітніх навчальних закладів 5-11 класи 181
Контекстна модель викладання олімпійських знань 196
Інтеграція олімпійських знань у навчально-виховний процес початкової загальноосвітньої школи 208
Тексти диктантів 229
Сценарії інтегрованих уроків 239
Интегрированный урок, посвященный олимпийским играм 239
Інтегрований урок геометрії та зарубіжної літератури 242
Інтегрований урок української мови та олімпійської освіти
«Історія естафети олімпійського вогню» 246
Інтегрований урок української та грецької мов 254
РОЗДІЛ 6. НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНІ ІГРИ 258
Навчально-пізнавальна гра «Олімпійська висота» 259
Навчально-пізнавальна гра-еспедиція «Олімпійськими просторами» 264
Гра «Назви вид спорту» 272
Гра «Все про Олімпійські ігри» 272
Гра «Убери зайве!» 272
Гра «Олімпійський хокей» 273
Гра «Спорт і екологія» 276
Гра «Біатлон» 277
Гра «Будуємо олімпійські об’єкти» 282
Історична гра 284
Гра «Демократія. Вибори» 289
Гра «Один світ - одна мрія» 290
Гра «Місто приймає Олімпійські ігри» 294
РОЗДІЛ 7. КРОСВОРДИ 295
РОЗДІЛ 8. СЦЕНАРІЇ ОЛІМПІЙСЬКИХ УРОКІВ 303
«Від олімпії до наших днів» 303
«Поруч з олімпійцями» 308
«Спорт і фізичне виховання -утвердження здорового способу життя та зміцнення миру» 316
«Діти - олімпійська надія України» 320
«Зимові олімпійські ігри» 323
«Встреча на Олимпе» 327
«Допінг у спорті» 331

У посібнику розглянуто історичні та теоретико-методичні засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів. Подано практичний матеріал з олімпійської освіти, який може бути використаний у навчальній та позакласній роботі в загальноосвітніх навчальних закладах.

Для вчителів, педагогічних працівників таборів відпочинку, студентів спортивних і педагогічних вищих навчальних закладів.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine